Kantinedienst


Beste tennisleden,

Eind maart beginnen we weer met tennissen op de buitenbanen. Om ervoor te zorgen dat we ons kunnen douchen, verkleden en zo af en toe een kopje koffie kunnen drinken, moet de kantine schoon zijn. Daarnaast moeten er bardiensten worden gedraaid. Als iedereen zijn steentje bijdraagt, is dat alles bij elkaar niet eens zoveel werk.
Via onderstaande link is het corveerooster tot halverwege het jaar te bekijken.

De tennisclub staat tussen allemaal woonhuizen. Dat betekent dat wij tijdens de het spelen, lessen en tijdens de toernooien etc. met de omwonenden rekening moeten houden.

Vanaf 22.00 uur is het niet toegestaan om op het terras te zitten en moet de gezelligheid voortgezet worden in de kantine. Dit om overlast voor de omwonenden beperkt te houden.

Regels m.b.t. de corvee van de kantine:
  • Eerst genoemde op de lijst regelt de indeling, het geldkistje en meting t.b.v. legionellapreventie;
  • Uitleg legionellapreventie zie Nieuwsbrief nr.2 2018;
  • Sleutels, geldkistje en omzetlijst ophalen en wegbrengen naar Kitty Bruno (Galemalaan 2) of Brigitta Duin (Hoofdstraat 26);
  • De kantinedienst begint op vrijdag 12 uur en eindigt de volgende vrijdag om 12 uur, schoongemaakt;
  • Bij verhindering zelf voor vervanging zorgen;
  • Bij toernooi of wedstrijd 15 minuten eerder aanwezig zijn en vlaggen ophangen;
  • Vuile was (thuis) wassen en weer terug brengen;
  • Bij volle container Brigitte bellen (06-40350461);
  • Voor vragen bel of mail Brigitte of Angeline (06-12902737).

Brigitte Duin

Rooster
Klik hier voor kantinerooster 28-9 / 23-11